رویترز: گمانه‌زنی‌ها درخصوص نتایج همه‌پرسی برکسیت باعث افزایش بهای جهانی نفت‌ شد

بهای جهانی نفت امروز و در خلال برگزاری همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا در انگلیس، افزایش یافت.

رویترز: گمانه‌زنی‌ها درخصوص نتایج همه‌پرسی برکسیت باعث افزایش بهای جهانی نفت‌ شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری رویترز، بهای جهانی نفت‌خام امروز (پنج‌شنبه) و در حالی که افکار عمومی جهان متوجه همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا در انگلیس است، حدود 2 درصد افزایش یافت. برداشت کمتر از سطح پیش‌بینی‌ها از ذخایر نفتی در آمریکا و افزایش احتمال باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا از دلایل افزایش بهای طلای سیاه عنوان شده است. 
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها پیش از برگزاری همه‌پرسی امروز  درخصوص «برکسیت،» خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، امیدها را به تمایل مردم انگلیس برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا افزایش داده است.  

بازارهای جهانی هفته‌ها پیش از برگزاری این همه‌پرسی برکسیت، وقایع مربوط به بزرگترین رویداد جهانی سال را با دقت رصد می‌کردند. انتظار می‌رود نتایج این همه‌پرسی بین ساعات یک و سه بامداد روز جمعه مشخص شود.       

بهای نفت‌خام دریای برنت امروز، با 98 سنت افزایش به بشکه‌ای 50.81 دلار در هر بشکه رسید. بهای نفت‌خام آمریکا برای تحویل در ماه‌های آینده نیز با 79 سنت افزایش بشکه‌ای 49.92 دلار معامله شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار