نظرسنجی: برتری کلینتون بر ترامپ در ایالت‌های حساس

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد نامزد دموکرات‌ها در 4 ایالت حساس انتخاباتی جلوتر از نامزد جمهوری‌خواهان قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، طبق یک نظرسنجی جدید، هیلاری کلینتون – نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات – در چندین ایالت حساس از جمله کارولینای شمالی و کلرادو آرای بیشتری نسبت به دونالد ترامپ – رقیب جمهوری‌خواه خود – دارد.

براساس این نظرسنجی که مشترکاً از سوی شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز و نشریه وال استریت ژورنال انجام شده است، نامزد دموکرات‌ها در کلرادو 46 به 32،‌ در فلوریدا 44 به 39، در کارولینای شمالی 48 به 39 و در ویرجینیا 46 به 33 درصد از ترامپ جلوتر است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد حاشیه امنیت کلینتون در تمامی این 4 ایالت کلیدی در مقایسه با نظرسنجی‌هایی که پیش از گردهمایی ملی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برگزار شدند، افزایش یافته است. 

کارشناسان انتخاباتی یکی از دلایل کاهش ترامپ در نظرسنجی اخیر را انتقاد شدید او از اظهارات پدر یک سرباز مسلمان کشته شده آمریکایی در گردهمایی ملی حزب دموکرات عنوان کرده‌اند.

نظرسنجی دانشگاه کینیپیاک نیز به تازگی نشان داد که کلینتون در 2 ایالت کلیدی دیگر یعنی پنسیلوانیا و اوهایو به ترتیب 52 به 42 و 49 به 45 درصد جلوتر از نامزد جمهوری‌خواهان قرار دارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
خوب ایالت های جنوبی هست که مکزیک نزدیک هستند
در کل بی طرفانه نقد کنید
آخرین اخبار