ولادیمیر کومیدوف: پایگاه نظامی ایران برای کاهش هزینه‌ها در اختیار بمب‌افکن‌های روسیه قرار می‌گیرد

فرمانده سابق ناوگان روسیه در دریای سیاه اعلام کرد این کشور قصد دارد از پایگاهی هوایی در ایران برای حمله به مواضع داعش استفاده کند.

ولادیمیر کومیدوف: پایگاه نظامی ایران برای کاهش هزینه‌ها در اختیار بمب‌افکن‌های روسیه قرار می‌گیردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، «ولادیمیر کومیدوف،» فرمانده سابق ناوگان روسیه و رئیس کمیته دفاعی دوما از تصمیم کرملین برای استفاده از پایگاهی نظامی در ایران به منظور ساماندهی حملات هوایی جنگنده‌های روسیه علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد. 

به گزارش روز سه‌شنبه خبرگزاری «اینترفاکس» روسیه، کومیدوف استفاده از این پایگاه نظامی را از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه دانست و افزود کرملین در حال حاضر باید به بودجه دفاعی کنونی بسنده کند. 

فرمانده سابق ناوگان روسیه همچنین افزود: پرواز بمب‌افکن‌های توپولف-22 از پایگاه نظامی در ایران باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و همچنین افزایش ظرفیت حمل بمب این جنگنده‌ها می‌شود. 

مسکو تا پیش از این تنها از پایگاه‌های مستقر در روسیه و مناطق تحت کنترل دولت سوریه برای طراحی و اجرای حملات خود علیه تروریست‌ها در سوریه استفاده می‌کرد.  



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
مارو نکشن نامردا ، باید توجیه شن،حالا قدرت تخریبش چقدر هست ؛ما هم با کلاس شدیم از خارج میان پایگاه های نظامی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
میگما بمبهاش رو نریزن رو سر خودمون ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
مگه با هم دشمنی داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دوستان توجه داشته باشید روسیه با آمریکا دشمن است نه با صهیونیست ها. مراقب باشید قضیه ی اس 300 دوباره تکرار نشود . روس ها در قضیه اس 300 از صهیونیست ها هواپیمای بدون سرنشین گرفتند و تحویل اس300 را به تعويق انداختند
همین پوتین هم رئیس جمهور بود. امیدوارم مسئولین توجه داشته باشند.
آخرین اخبار