مشهد؛

معرفی 708 واحد تولیدی- صنعتی استان به بانکها

برای دریافت تسهیلات 708 واحد تولیدی- صنعتی خراسان رضوی به بانکها معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نشست روسای خانه های صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی در گناباد و نیز مراسم شروع کار کمیسیون پنج نفره حمایت قضایی از سرمایه گذاری و باشگاه دانشگاهی خانه صنعت و معدن این شهرستان گفت: 708 واحد تولیدی و صنعتی این استان از ابتدای امسال تاکنون برای بهره مندی از تسهیلات 'طرح رونق تولید' به بانکها معرفی شده اند.

ابراهیم ناصری افزود: در این مدت 2031 واحد تولیدی برای بهره مندی از تسهیلات طرح رونق تولید در خراسان رضوی ثبت نام کردند که از این تعداد 708 واحد برای بهره مندی از 160 میلیارد ریال تسهیلات به بانکها معرفی شدند.

وی گفت: 126 واحد تولیدی تاکنون برای عقد قرارداد دریافت تسهیلات ثبت نام کرده و هشت واحد نیز برای بهره مندی از 180 میلیارد ریال تسهیلات موفق به عقد قرارداد شدند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود:طرح رونق تولید از اقدامات ویژه دولت تدبیر و امید برای خروج از رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی و رونق دوباره آنها از طریق پرداخت تسیهلات است.

ناصری گفت: 120 پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی طی چهار ماه ابتدای امسال در خراسان رضوی صادر شده که با 1863 میلیارد ریال تسهیلات و اعتبار راه اندازی آنها برای 1272 نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: بر این اساس از نظر تعداد واحدهای تولیدی راه اندازی شده، میزان سرمایه گذاری و فرصتهای شغلی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خراسان رضوی به ترتیب با 36، 77 و 17 درصد رشد داشته است.

معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: با راه اندازی کمیسیون حل اختلاف بخش صنعت از تعطیلی 400 واحد تولیدی این استان طی دو سال گذشته جلوگیری شد.

سید امیر مرتضوی افزود: تاکنون کمیسیونهای پنج نفره حمایت از سرمایه گذاری توسط دادگستری خراسان رضوی در شش شهرستان این استان راه اندازی شده اند.

طی این مراسم کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاری و نیز باشگاه دانشگاهی خانه صنعت و معدن گناباد فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار