الزام حفظ آرامش آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی گفت: آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت نیازمند آرامش بوده و باید از این نهاد آموزشی حمایت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی تولید محتوایی الکترونیکی رشد ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان و معلمان که امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد، بیان کرد: اکنون در آستانه بازگشایی مدارس، نیازمند آرامش هستیم و چالش های اخیر آموزش و پرورش محل آن است.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت در حال تغییر و تحول بوده و نباید از آن سوء استفاده شود، شور و نشاط در دانش آموزان و فرهنگیان طی این چند سال اخیر فعالیت در دولت تدبیر و امید بر هیچکس پوشیده نیست که نشان از جایگاه ارزشمند آموزش و پرورش است.

محمدیان با بیان اینکه آثار تولید شده توسط همکاران از جمله دروس پایه در ششم ابتدایی، هفتم و همچنین پایه دهم تحولی مثبت در نظام آموزش و پرورش به وجود آورد، عنوان کرد:  آموزش و پرورش در زمین ناهموار راه می رود، باید دست آن را گرفت نه اینکه جلوی پای آن و تحولات صورت گرفته در آن مانع ایجاد کرد.

محمدیان ادامه داد: این جشنواره گام مهمی در تولید محتوای الکترونیک و در عرصه فضای مجازی است.

گفتنی است؛ در اختتامیه هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد 240 هزار نفر دانش آموز، دانشجو معلم و فرهنگی با 148 هزار و 700 اثر شرکت کرده اند که از این تعداد 489 اثر از 31 استان کشور انتخاب شد که با اهدای لوح زرین و جایزه نقدی از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار