اردبیل؛

دولت به طور متوسط روزانه 30 میلیارد ریال در شمال استان اردبیل هزینه کرده است

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید علیرغم مشکلات مالی در طول سه سال گذشته بطور متوسط روزانه 30میلیارد ریال به شمال استان در قالب پروژه های عمرانی و مهار آب های جاری و سدسازی هزینه کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اقبال عباسی در همایش کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان گرمی به بیان عملکرد دولت یازدهم پرداخت و افزود: 8میلیارد دلارجهت تکمیل پروژه های سدسازی از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته بودکه یک میلیارد دلار آن دراستان اردبیل و عمدتا شمال استان هزینه می شود.

وی همچنین بر بهره گیری از آخرین تکنولوژی و یافته های علمی در کشت محصولات کشاورزی و تغییر الگوی کشت با هدف ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی کشاورزان تاکید کرد.

در این سفر چندین طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی افتتاح و به بهره برداری رسید از جمله طرح های افتتاحی آزمایشگاه گیاهان داروئی جهاددانشگاهی گرمی، طرح اقتصادی تولید پازل و محصولات بتنی در شهرک صنعتی که از واحدهای تولیدی راکد بود که با اشتغال زایی 10نفر و با سرمایه 650میلیون ریال انواع محصولات بتنی از قبیل جدول،پازل،بلوک را تولید می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.