کالین پاول: ترامپ یک «رسوایی ملی» و رهبر جنبش نژادپرستانه «تولد» است

وزیر خارجه اسبق آمریکا نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را مایه ننگ آمریکایی‌ها و مروج نژادپرستی خواند.

کالین پاول: ترامپ یک «رسوایی ملی» و رهبر جنبش نژادپرستانه «تولد» استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس آنجلس تایمز، ایمیل‌های بدست‌آمده بوسیله وبسایت «بازفید نیوز» نشان می‌دهد «کالین پاول،» وزیر امور خارجه آمریکا در زمان ریاست‌جمهوری جورج بوش، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، را یک «رسوایی ملی» و رهبر جنبش نژادپرستانه «تولد» خوانده است. این جنبش خواستار آن است که «باراک اوباما،» رئیس جمهور آمریکا، گواهی اصلی ولادت خود را ارائه دهد تا حقانیت وی در احراز پست ریاست‌جمهوری به عنوان شخصی که در این کشور به دنیا آمده است به اثبات برسد.

بازفید نیوز به این موضوع که چگونه به ایمیل‌های پاول دست یافته اشاره‌ای نکرده است. با این وجود، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا، با خودداری از اظهارنظر درخصوص محتوای این ایمیل‌ها، گفت: این موضوع را تکذیب نمی‌کنم. پاول همچنین ترامپ را فردی منفور در سطح بین‌المللی خواند که کمر به نابودی خویش بسته است و اینکه، برای از میان برداشته شدن وی به حمله دموکرات‌ها نیازی نیست. 

در ادامه گزارش بازفیلد آمده است: پاول در ایمیل دیگری، رسانه‌های آمریکا را بدلیل پوشش اخبار مربوط به نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان به سخره گرفته است. به عقیده پاول، «احمق» خواندن ترامپ باعث بی‌پروایی بیش از پیش وی می‌شود. 

ژنرال بازنشسته و 4 ستاره ارتش آمریکا که در سه دولت جمهوری‌خواه آمریکا خدمت کرده است، زمانی از گزینه‌های احتمالی ریاست‌جمهوری این کشور محسوب می‌شد. پاول جمهوری‌خواه در انتخابات سال 2008 با حمایت از اوباما، نامزد دموکرات این رقابت‌ها، ناخشنودی خود را از رویکرد جمهوری‌خواهان نشان داد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار