قاضی‌زاده هاشمی در مخالفت با صالحی‌امیری:

عجیب است که یک سرهنگ می‌خواهد وزیر فرهنگ شود + فیلم

نماینده مردم فریمان گفت: حال فرهنگ ما این روزها بدتر از آن است که شما از پسش بر بیایید.

ببببه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مخالفت با سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در حالی در این جایگاه مقدس ایستاده‌ام که شهادت می‌دهم که نیتی جز کمک به این سرزمین ندارم، آنچه که در حوزه فرهنگ مطرح می‌کنم دغدغه‌های فردی من نیست و انعکاس نگرانی از نمایندگان خودمان درباره رویش علف‌های هرز در دشت‌های بی‌فرهنگی ما است.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: این جانب مانند بسیاری از نمایندگان مجلس دارای سوابق فرهنگی هستند و دستی در آتش فرهنگ داریم حال امروز فرهنگ ما بدتر از آن است که شما از عهده آن بربیایید و مدتهاست عرصه فرهنگ عرصه سیاست‌ و جناح بازی آدم‌های غیرفرهنگی شده است و در این عرصه نفس بسیاری از حوزه‌های فرهنگی به شمارش افتاده است.

وی افزود: برنامه‌های آقای صالحی امیری نشان می‌دهد که دست وی خالی‌تر از آن است که بتواند دردی از حوزه فرهنگ دوا کند، من نمی‌توانم میان عضویت دادگاه ارتش و فرهنگ نسبتی پیدا کنم.

قاضی‌زاده هاشمی شگفت است رئیس جمهور از سرهنگ تبری می‌جست ولی حالا سرهنگی را برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نموده است چرا آقای جنتی الان وزیر نیستند.

وی افزود: اگر دولت قرار بود به دغدغه‌های فرهنگی احترام بگذارد باید سه سال قبل این تغییرات را انجام می‌داد دلیل برکناری آقای جنتی چیست و من حتما روزی برایتان خواهم گفت از رهبر معظم انقلاب آموخته‌ام مراقب گفتن‌ها و ناگفته‌هایم باشم شما چقدر خودتان را متخصص‌تر از آقای جنتی می‌دانید ما از این موضوع نمی‌گذریم.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: آقای صالحی امیری کتاب‌هایی به نام خودشان منتشر کرده‌اند که بیشتر به کتاب‌سازی مشهور است شما با کدام تجربه کاری خودتان کتاب مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی به نام خودتان به چاپ رسانده‌اید و با کدام لابی و رانت‌خواری برای خودتان این اقدامات فرهنگی را انجام داده‌اید کتاب دانستنی‌های نظریه‌های فرهنگی که نوشته‌اید این اطلاعات را از کجا آورده‌اید و درسش را کی خوانده‌اید.

وی افزود: آیا سرباز گمنام امام زمان(عج) باعث خجالت شما بوده است که خواسته‌اید از نمایندگان مخفی کنید؟ برادر سیدرضا فلاح! ما در این مملکت دست سربازان گمنام را می‌بوسیم مخصوصا قصد ورود به حوزه‌های غیرفرهنگ را نداشته باشیم این مورد را از قلم انداخته‌اید که نمایندگان حواسشان است.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: وقتی که یک سینماگر برای کار فیلم سازی‌اش به شما پناه می‌آورد در ذهنتان دنبال پرونده پرسنلی حفاظتی‌شان می‌گردید ما با کدام جنبه چهره شما مواجه خواهیم بود.

وی افزود: در جمع اصلاح طلبان خود را صاحب مکتب نیاوران خوانده‌اید اما در این نیاوران شما آیا جایی برای مستضعفان است شما جایی از نیاوران حرف می‌زنید و جایی در کمیسیون فرهنگی می‌گویید می‌خواهم دفتر حوزه علمیه را در وزارت ارشاد فعال کنم و شورای فقیهان را تشکیل دهم کدام را باور کنیم قسم حضرت عباس را یا آن یکی.

نماینده مردم مشهد راجع به توضیحات ارائه شده توسط آقای نادران عنوان داشت: از آقای نادران استعلام می‌کردم که صالحی امیری گفته‌اند ایشان معذرت خواهی و توبه نامه نوشته‌اند ولی آقای نادران این موضوع را تکذیب کردند.

وی در مورد سایت الف که تحت مدیریت آقای توکلی قرار دارد افزود: این پرونده بعد از سه سال در دادسرا قرار دارد و توبه نامه امضا شده است. آیا با هنرمندان هم این گونه برخورد خواهد شد که باید توبه نامه در دادگاه بنویسند.
انتهای پیام/








لینک دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
مگه ایرادی داره که وزیر فرهنگ نظامی باشه? الان عزیزان سپاه همه امور کشور را اداره میکنند و مشکلی هم نداریم.
آخرین اخبار