کرمان؛

واگذاری بیش از هزار انشعاب رایگان به مددجویان کرمانی

بیش از هزار انشعاب رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان واگذارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر شیبانی، معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه معافیت مددجویان از پرداخت هزینه انشعابات وعوارض شهرداری در بند (د) ماده ۳۹ قانون برنامه پنج ساله وهم چنین بند ۵ تبصره ۱۷ برنامه بودجه گنجانده شده است، گفت: بر این اساس طی ۶ ماهه ی نخست امسال هزار و ۶۲۳ خانواده مددجویی که منازل مسکونی خود را مطابق الگوی مصرف ساخته بودند از این خدمت بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این خدمت تنها برای یک بار به خانواده های مددجو ارائه می شود، افزود: به منظور کمک به خانواده های تحت حمایت امداد و رفع مشکلات آنها و با معرفی خانواده های متقاضی به سازمان های مربوطه در این زمینه ، انشعابات و تسهیلات رایگان به مددجویان ارائه می شود.

شیبانی با اشاره به اینکه هزار و ۶۲۳ نفر از مددجویان استان در نیمه نخست امسال از انشعابات آب، برق، گاز و عوارض شهرداری به صورت رایگان بهره مند شده اند، خاطر نشان کرد: سه هزار و ۹۶۵ مورد انشعابات نیز طی پارسال به صورت رایگان به مددجویان استان واگذار شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان، در ادامه با اشاره به اینکه ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی طی نیمه نخست امسال به سه هزار و ۸۸۸ نفر از مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است، گفت: طی سال گذشته نیز صدو یک میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به ۱۱ هزار و ۲۸ نفر از مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شده است.

شیبانی افزود: در حال حاضر نیز هفت هزار و ۴۹۲ نفر در نوبت دریافت وام کارگشایی قرار دارند که برای پرداخت تسهیلات کارگشایی به این افراد به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

گفتنی است: تسهیلات کارگشایی کمیته امداد در زمینه های مختلف از جمله درمان، تحصیل، جهیزیه، ازدواج ،مسکن، بدهی های مالی وغیره پرداخت می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: واگذاری ، انشعاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.