آسانژ سيا را به بی کفايتی ويرانگر متهم کرد

بنیانگذار ویکیلیکس سیا را به علت ناتوانی در محافظت از اسراری که هک کرده، به بی کفایتی ویرانگر متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جولیان آسانژ بنیانگذار ویکیلیکس روز پنجشنبه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا، را به علت ناتوانی در محافظت از اسراری که از طریق هک کردن به دست آورده است، به بی کفایتی ویرانگر متهم کرد و گفت با شرکت های فناوری برای یافتن راه های چاره برای این شرکت ها (به منظور مقابله با نفوذ سایبری سیا) همکاری خواهد کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، آسانژ گفت: این یک بی کفایتی ویرانگر تاریخی است، این که زرادخانه ای ایجاد شود و سپس کل آن در یک مکان ذخیره شود . وی افزود : کنترل موثر تسلیحات سایبری غیرممکن است... اگر آنها را بسازید، سرانجام آنها را از دست خواهید داد.
 
آسانژ این اظهارات را در کنفرانسی مطبوعاتی بیان کرد که به طور زنده از سفارت اکوادور در لندن پخش شد. آسانژ از سال 2012 میلادی در سفارت اکوادور در لندن به سر می برد.
 
آسانژ خاطرنشان کرد پایگاه اینترنتی وی اطلاعات بسیار بیشتری در خصوص عملیات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در زمینه هک کردن در اختیار دارد اما تا زمانی که ویکیلیکس با تولید کنندگان فناوری صحبت کند، انتشار آن را به تعویق خواهد انداخت.
 
وی افزود: ما تصمیم گرفته ایم با شرکت های فناوری همکاری کنیم و دسترسی انحصاری به امکانات فنی بیشتر که در اختیار داریم، به آنها بدهیم تا این که راه های چاره ای ایجاد شود. آسانژ گفت: زمانی که این مسئله به طور موثری توسط ما خنثی شد، جزئیات بیشتری را در خصوص آنچه روی داده است، منتشر خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار