افزایش 45 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 سمیرم در سال 95

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم از افزایش 45 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 سمیرم در سال 95 نسبت به سال 94 خبر داد.

افزایش 45 درصدی ماموریت‌های اورژانس 115 سمیرم در سال 95به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن مهدوی اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم در سال 95 تعداد 2 هزار و 792 ماموریت شامل 2 هزار و 16 ماموریت شهری و 776 جاده‌ای را انجام داد که در مجموع این ماموریت‌ها، 2 هزار و 92 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی با اشاره به افزایش 45 درصدی کل ماموریت‌های اورژانس سمیرم در سال 95 نسبت به سال 94، افزود: در این مدت، بیماران قلبی با 357 نفر و تنفسی با 119 نفر بیشترین موارد غیرتصادفی منجر به بستری را شامل شدند.
 
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با اشاره به ثبت 2 مورد احیای موفق و 2 مورد کمک به مادر باردار برای زایمان در کارنامه تکنسین‌های اورژانس 115 این شهرستان، تصریح کرد: در سال گذشته، 26 حادثه ویژه اورژانسی در سمیرم رخ داد که بیشتر آنها، تصادفات بودند.
 
مهدوی تصریح کرد: در این مدت، فوریت‌های پزشکی سمیرم، پوشش امداد ، سلامت رزمایش پادگان قدس، پیاده روی حرم تا حرم به طول 15 کیلومتر، مانور آتش نشانی و مراسم13  آبان و 22 بهمن را بر عهده داشتند.
 
وی با اشاره به جابجایی پایگاه چهار راه و استقرار در ساختمان اصلی و بهره‌برداری از آن در مهرماه سال گذشته، افزود: در سال 95، یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 از ناوگان جدید آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به شهرستان سمیرم اختصاص یافت.
 
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان با برخورداری از یک اتاق فرمان، یک پایگاه شهری و 5 پایگاه جاده ای و 50 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان است.
 
انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.