متروهای لندن سه برایر ظرفیت خود مسافر دارند+ تصاویر

به گفته کارشناسان یک پنجم مسافران مجبور به ایستادن در طول مسیر هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسافران مترو لندن روزانه مجبورند تا دقایق زیادی از وقت خود را در شلوغی مترو بگذرانند. واگن های پر ازدحامی که گاه تا80 درصد بیشتر از ظرفیت خود مسافر دارند. به گفته کارشناسان بر اساس آمارها به ازای هر 1 نفر 5 مسافر با این وسیله حمل و نقل عمومی جابجا می شوند، موضوعی که یکی از علل شلوغی بیش از اندازه این خطوط است.شلوغی خطوط در هنگام صبح دو برابر عصر است و ایستگاه های لندن، پدینگتون، شفیلد، واترلو، منچستر، لیدز و لیورپول و بیش ترین حجم مسافر را دارد.
 
افزایش کرایه های حمل و نقل و بالا بودن نرخ سوخت در این کشور مردم را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی سوق داده و وضعیتی این خطوط را به این صورت درآورده است.
 
دولت در راستای بهبود اوضاع موجود و پیدا کردن یک استراتژی بلند مدت برای مقابله با تقاضا و متعادل کردن قیمت ها، مسئولان مربوطه را موظف کرده  تا پایان سال 2019 برای حل این معضل بیش از 3700 واگن دیگر به خطوط مترو سراسر انگلستان اضافه کنند. بر اساس آمار سال 1995 تنها 735 میلیون نفر بطور سالیانه از قطار شهری استفاده می کردند، این در حالی است که آخرین آمار حکایت از 1. میلیارد مسافر در طول سال دارد.
 
 
 
متروهای لندن سه برایر ظرفیت خود مسافر دارند+ تصاویر 
 
 متروهای لندن سه برایر ظرفیت خود مسافر دارند+ تصاویر
 
 متروهای لندن سه برایر ظرفیت خود مسافر دارند+ تصاویر
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کسما
۱۱:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
قربون متروهای ما که نصف ظرفیتشون مسافر دارن
یه نگاه به خودمون بکنیم بد نیستا .....