در دانشگاه‌های مجری آزمون؛

آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می‌شود داوطلبان می‌توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه کارت خود را از سایت دانشگاه‌ها دریافت کنند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: یک هزار و ۳۵۲ داوطلب در ۷۱ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ثبت نام کرده اند که این داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت دانشگاه محل آزمون خود، نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار می‌شود. در این دوره از میان یک هزار و ۳۵۲ نفر ثبت نام کننده، ۷۲۱ داوطلب مرد و ۶۳۱ داوطلب زن هستند.

پورکاظمی اظهار داشت: آزمون فلوشیپ توسط دانشگاه‌های مجری طراحی و اجرا می‌شود و مرکز سنجش به همراه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر این آزمون نظارت دارند.

وی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون کتبی، افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند به آزمون شفاهی معرفی می‌شوند. دانشگاه‌های علوم پزشکی آزمون شفاهی را به صورت روش‌های آسکی یا PMP و همچنین مصاحبه ساختارمند برگزار می‌کنند. زمان بندی آزمون شفاهی از شوی دانشگاه‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار