خبر خوش برای خلبانان ایرانی

در پی انتشار خبر جذب خلبان خارجی ، این بار آگهی جذب خلبان ایرانی در وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، منتشر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آنکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آگهی جذب خلبان خارجی را در وب سایت کاریابی بین المللی خلبانان (Pilot Hiring) به زبان انگلیسی منتشر و  این اقدام هما را در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، با رویکردی انتقادی بازنشر شد، این اعلام نیاز از سایت «پایلوت هایرینگ» حذف و از صبح ۲۳ اردیبهشت ماه، به جای آن آگهی جذب خلبان ایرانی در وب سایت رسمی هما و به زبان فارسی منتشر شد.
 
در آگهی استخدام کمک خلبان شرکت هما، شرایط جذب نیرو مسائلی همچون داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال از سوی متقاضی و نیز مدرک دیپلم ریاضی، تجربی و انسانی با معدل حداقل ۱۳ و فنی حرفه ای و کاردانش با معدل حداقل ۱۵ اعلام شده است.
 
همچنین متقاضیان می بایست علاوه بر آنکه به زبان انگلیسی مسلط باشد، نباید اشتغال به تحصیل داشته باشد و شاغل جایی هم نباشد؛ ضمن اینکه داشتن مدرک خلبانی C.P.L و I.R نیز از طرف متقاضیان استخدام در این شرکت الزامی است.
 
خلبانان ایرانی متقاضی استخدام در ایران ایر می توانند تا سوم خرداد مدارک خود را صرفا از طریق پست پیشتاز، به این شرکت ارسال کنند.
 
علاقه مندان به فعالیت در این بخش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مدارک به لینک http://www.iranair.com/Portal/home/?news/۱۶۲۷۹/۲۴۱۹۷/۲۳۶۷۴۶/%D۸%A۲%DA%AF%D۹%۸۷%DB%۸C-%D۸%AF%D۸%B۹%D۹%۸۸%D۸%AA-%D۸%A۸%D۹%۸۷-%D۹%۸۷%D۹%۸۵%DA%A۹%D۸%A۷%D۸%B۱%DB%۸Cمراجعه کنند.
 
 
منبع:مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.