معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان؛

مدیران مدارس نیاز به آموزش دارند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت : مدیران مدارس باید آموزش های لازم را ببینند تا اشخاصی که وارد مدرسه می شوند را کنترل کنند.

مدیران مدارس نیاز به آموزش دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناظری، معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان با اشاره به خون گیری بدون مجوز که در یکی از مدارس کشور رخ داد گفت : اشخاصی که وارد مدارس می شوند باید توسط مدیران مدارس کنترل شوند .

وی خاطر نشان کرد: کشور در گیر جنگ اقتصادی و روانی است و لازمه پیروزی در این جنگ تدبیر و هماهنگی بین مردم و در حوزه مدیریت است .

ناظری افزود : بافت فرسوده مدارس در ناحیه دو همدان مشکل ساز بود که خوشبختانه در هفته دولت چند مورد افتتاح و کلنگ زنی در حوزه مدارس داشتیم که امید است این مشکل با ساخت مدارس بر طرف شود .

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان با اشاره به مهاجرت مردم از روستاها به شهر گفت : در روستاهای شهر همدان مدارسی ساخته شده که دانش آموز ندارد .

اسد بیگی ،معاون توسعه و مدیریت و پشتیبانی ناحیه دو همدان نیز با اشاره به پرداخت نشدن عوارض نوسازی توسط آموزش و پرورش گفت : عدم پرداخت عوارض شهرداری باعث عدم تحقق نیاز های آموزش و پرورش می شود .

کاووسی، عضو شورای شهر همدان نیز اظهار داشت : همه سیستمهای دولتی و خصوصی خروجی آموزش و پرورش هستند و ما به آموزش و پرورش مدیون هستیم لذا وظیفه همه ما هست که به آموزش و پرورش کمک کنیم .

انتهای پیام/ ا.م

مدیران مدارس نیاز به آموزش دارند

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.