کرمان؛

کشتی گیر کرمانی در یک قدمی مسابقات قهرمانی آسیا

ایمان فاریابی در یک قدمی مسابقات قهرمانی آسیا ترکمن کورش که شهریور ماه امسال در کشور ترکمنستان برگزار می شود، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت های انتخابی تیم های ملی آلیش، ترکمن گورش و قزاق گورش مردان به منظور حضور در رقابت های داخل سالن آسیا (ایندورگیم) در ترکمنستان، در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد.

ایمان فاریابی در وزن 100+ کیلوگرم تنها نماینده کرمان در مسابقات انتخابی تیم ملی ترکمن گورش بود.

درخشش ایمان فاریابی و کشتی های جذاب و حساس او با حبیب الله غلام پور از تهران بیش از پیش گرمی خاصی به این وزن و مسابقات بخشید.

دو مدعی با تجربه و قدرتمند که سد همه حریفان شدند و خودشان را مدعی اصلی تیم ملی ترکمن گورش معرفی کردند، اینقدر نسبت به بقیه حریفان شگفتی ساز شدند تا کادر فنی از میان همه مدعیان مسابقات قهرمانی کشور این دو نفر را برای انتخابی تیم ملی معرفی کرد.

کشتی بسیار حساسی بود و طبق قانون مسابقات انتخابی تیم ملی باید دو برد حاصل می شد.

در فینال اول ایمان فاریابی با تمام تلاشی و روحیه بالایی که داشت نتوانست از سد حریفش بگذرد و مسابقه را یک بر صفر واگذار کرد.

در فینال دوم این کشتی گیر کرمانی توانست حبیب الله غلام پور را با یک پیچ کمر با شکست بدرقه کند تا همه چیز در فینال سوم مشخص شود.

در فینال سوم در مسابقه ای حساس، داغ و نفس گیر ایمان فاریابی نتیجه را به حریفش واگذار کرد.

جنگندگی ایمان فاریابی چشم مربیان تیم ملی را گرفت و عیسی مومنی مسئول کمیته کشتی های سنتی فدراسیون مجدداً وی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و مقرر شد نفرات اول برای مسابقات جهانی و نفرات دوم برای مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور ماه امسال در کشور ترکمنستان برگزار می شود خود را آماده کنند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.