اقدام شجاعانه پسر 24 ساله برای نجات مادر معلولش از میان شعله‌های آتش

یک پسر 24 ساله در اقدامی شجاعانه مادر معلولش را که در بالاترین طبقه برج گرنفل لندن در میان زبانه‌های آتش بیهوش افتاده بود، به طور معجزه‌آسایی نجات داد.

اقدام شجاعانه پسر 24 ساله برای نجات مادر معلوش از میان شعله‌های آتشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میل، «شکیب ندا»، پسر 24 ساله‌ای که به‌همراه خانواده‌اش ساکن آخرین طبقه برج گرنفل لندن بود، پس از آغاز آتش سوزی در این برج مسکونی و زمانی که مادر معلول 55 ساله‌اش بیهوش شده بود، او را سوار کولش کرد و 23 طبقه پله‌های این برج را برای نجات وی تا پایین طی کرد. 

پس از پایین آمدن از پله‌های اضطراری (به طول حدود 73 متر) این برج، شکیب و مادرش به دلیل به کما رفتن به بیمارستان انتقال یافتند. شکیب که فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک است، شب گذشته هوشیاری خود را به دست آورد. متأسفانه صابر پدر 57 ساله شکیب که یک راننده تاکسی است، از شب آتش‌سوزی ناپدید شده است. 

سخنگوی پلیس انگلیس گفت 58 نفر از کسانی که در برج گرنفل لندن بوده‌اند، مفقود هستند و گمان می‌رود جان خود را در آتش‌سوزی از دست داده‌اند.

سخنگوی پلیس انگلیس اظهار داشت: «این 58 نفر افرادی هستند که موفق نشده اند فرار کنند و در خانه های خود حبس شده بودند. ما به دنبال پیدا کردن اجساد و هویت آنها هستیم که در این صورت ابتدا به خانواده هایشان اطلاع خواهیم داد».


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار