مشهد؛

تربت جام میزبان یادواره ۲۸۲ شهید ارتش درشرق کشور

فرماندار تربت جام از بسیج مجموعه امکانات اداری شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره ۲۸۲ شهید ارتش در شرق کشور با عنوان (لاله‌های افلاکی) به میزبانی تیپ ۳۸ رزهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی رستمی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۲۸۲ شهید والامقام ارتش (لاله‌های افلاکی) شهرستان‌های تربت جام، فریمان، تایباد و باخرز که به میزبانی تیپ ۳۸ زرهی این شهرستان برگزار می‌شود گفت: برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم یادواره شهدای ارتش مجموعه امکانات اداری شهرستان بسیج خواهند شد تا کاری بزرگ در حوزه شهید و شهادت در خور شان شهدا در این منطقه رقم بخورد.

وی افزود: با توجه به مرزی بودن منطقه هر چه چقدر که می‌توانیم باید از این فرصت فرهنگی، ارزشی و معنوی در عرصه ملی و در جهت ارتقاء امنیت بهره‌مند شویم که این برنامه برای برپایی امنیت کار ساز است.

فرماندار تربت جام گفت: مراسم یادآوره شهدای ارتش به نحوی برگزار شود که گلایه مندی پشت سر آن نباشد و با کاری یکسان منزلت شهدا و خانواده آنان حفظ گردد.

رستمی افزود: مانوری بزرگ در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه برگزار می‌شود دست اندرکاران یادواره با اجرای فعالیت‌های نو و جدید بتوانند از مقام شامخ شهیدان تجلیل و راه ورسم شهیدان به نسل‌های بعدی انتقال یابد.

وی تاکید کرد: در این مراسم از خانواده شهدا شاخص دیگر نیرو‌های مسلح دعوت به عمل آید.

انتهای پیام//م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار