کرمان؛

راه اندازی سرای جوانان درشهرهای مختلف استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سرای جوانان در تمام شهرستان ها ایجاد می شود.

راه اندازی سرای جوانان درشهرهای مختلف استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد تقی امیری خراسانی به افتتاح سرای جوانان در کرمان اشاره کرد وگفت: این سرا در فضایی به وسعت 300 مترمربع به صورت موقت برپا شده است و سایر سازمان ها می توانند از ین فضا برای اجرای برنامه های ویژه جوانان استفاده کنند.

حوزه جوانان با یکسری مشکلات خاص به ویژه در تخصیص اعتبارات روبرو بود و در اردیبهشت ماه 350 برنامه دراستان به مناسبت هفته جوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سامانه سمن های جوانان به زودی در استان کرمان راه اندازی می شود، ادامه داد: در سال جاری هفت میلیارد تومان برای ساخت یک خانه جوان در کرمان و چند خانه جوان در شهرستان ها هزینه می شود.

مشاور امور جوانان استاندار کرمان نیز گفت: تاکید سازمان ورزش و جوانان در گذشته بیشتر بر افزایش تعداد سمن ها و افزایش کیفیت آنها بوده است و این موضوع باعث شد به شرکت های دانش بنیان جوانان توجه لازم صوت نگیرد.

حسین صفریان افزود: سمن های حوزه جوانان در استان کرمان موفقیت لازم را نداشته اند و در برخی موارد کارهایی انجام می شود که هیچ جذابیتی ندارند.

وی ادامه داد: جای جذابیتی که اکنون در حوزه های مختلف در استان کرمان به ویژه در حوزه گردشگری ایجاد شده، در بین سمن ها خالی است.

وی عنوان کرد: ظرفیتی در استان به همت مدیران اجرایی ایجاد شده و همه دستگاه ها مشاور جوان دارند و از این ظرفیت می توان در حوزه ساماندهی امور جوانان استفاده کرد.

صفریان به موضوع مهاجرت شرکت های دانش بنیان نیز اشاره و بیان کرد: این موضوع باید هر چه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی سرای جوانان درشهرهای مختلف استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.