نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

برگزاری یادواره های شهدا راه انتقال آرمان های شهدا است

رضایی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، گامی مهم برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان و آینده‌ساز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام علی رضایی، نماینده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه لرستان، امروز (۲۵ تیر)، در یادواره شهدای شهر خرم آباد که در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران حق بزرگی برگردن مسئولان دارند، گفت: تلاش برای ارتقای علمی، فرهنگی و تربیتی یادگاران شهدا کمترین کاری است که مسئولان و متولیان تعلیم و تربیت می‌توانند انجام دهند.

حجت الاسلام رضایی، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، گامی مهم برای انتقال پیام و آرمان شهدا به نسل جوان و آینده‌ساز است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش‌های انقلاب، گفت: بیان زندگی نامه و سیره شهدا روشی مناسب برای الگو سازی برای نسل جوان و نوجوان است.

حجت الاسلام رضایی، با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه‌ای همگانی است، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مرتضی رضایی، مسئول کانون فرهنگی عشاق الحسین (ع) مسجد امام حسین، هم در این مراسم، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در گرامیداشت یاد، خاطره و ارزش‌های شهدا دارد.

وی افزود: یادواره‌های شهدا بستری برای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره و منش شهداست.

رضایی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مسئول کانون فرهنگی عشاق الحسین (ع)، با بیان اینکه مفاهیم ارزشمندی همچون جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت آمیخته با باور‌های دینی و اعتقادی ماست، افزود: تقویت اعتقادات بستر مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام / د


برگزاری یادواره‌های شهدا راه انتقال آرمان‌های شهدا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار