کرمان؛

چند بوستان جدید به کرمان افزوده می شود

شهردار کرمان ازآمادگی برای بهره برداری ازچند بوستان در شهرکرمان برای شهروندان خبرداد.

چند بوستان جدید به کرمان افزوده می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی بابایی از آماده بودن بوستان‌های بیهقی، مالیات و رُز نیز خبر داد و گفت: بوستان 3 هزار 400 مترمربعی بیهقی، در بولوار جمهوری‌اسلامی نبش خیابان بیهقی واقع شده است.

وی افزود: این بوستان که ساخت آن از آبان‌ماه 95 شروع شده، دارای فضای بازی کودکان شامل ست فایبرگلاس، فضای سبز، مبلمان شهری و روشنایی است.

شهردار کرمان گفت: نبود یک بوستان مناسب در محدوده‌ی بولوار پزشک که از آمار جمعیتی بالایی برخوردار است نیز، از جمله معضلات این محدوده بود که این مشکل با ساخت بوستانی به نام مالیات در این بولوار مرتفع شد.

بابایی بیان کرد: احداث بوستان مالیات که 11 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای فضای سبز، مبلمان شهری، پیاده‌راه، آب‌نما و روشنایی مناسب است، از آبان‌ماه 95 در دستور کار قرار گرفت.

شهردار کرمان هم‌چنین با بیان این‌که برای افزایش میزان فضای سبز شهر کرمان و البته سطح منطقه دو، ساخت بوستان‌های متعدد در این منطقه در دستور کار قرار گرفت، گفت: بوستان رُز در بولوار حجاج نیز، از آن جمله است.

بابایی افزود: این بوستان 9 هزار مترمربعی که ساخت آن از اسفند 95 در دستور کار قرار گرفت، دارای فضای بازی کودکان شامل ست فایبرگلاس، مبلمان شهری، فضای سبز، پیاده‌راه و آلاچیق است.

انتهای پیام/ح

 

چند بوستان جدید به کرمان افزوده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار