یزد؛

مراسم های شادی برای اهل بیت باید با شان و منزلت برگزار شود

امام جمعه موقت اردکان گفت : مراسم های شادی برای اهل بیت باید در شان منزلت آنها باشد و نباید با سر و صدا باعث آزار مردم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد کاظم حسینی پور امام جمعه موقت اردکان با بیان اینکه مراسم های شادی برای اهل بیت باید در شان منزلت آنها باشد و نباید با سر و صدا باعث آزار مردم شد افزود:همه جوانان ما از استعدادهای خوبی برخوردارند و با یک طرح خوب شادی را به قلب مومنین وارد می کنند.

امام جمعه موقت اردکان با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار گفت: این خبرنگاران هستند که تمام لحظه ها را ماندگار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی پور در خطبه های نماز جمعه اردکان افزود :خبرنگاری و بیان اطلاعات شغل مهمی است ، شهدای زیادی در این عرصه جان خود را از دست داده اند .

وی اظهار کرد :خبرنگاران با خریدن خطرها به جان خود، مسئولیت را قبول کرده اند و اطلاعات را از دل جبهه به مردم می رسانند.

امام جمعه موقت اردکان با بیان اینکه این شغل شریفی است گفت :خبرنگاران خیلی خوب می توانند نیازهای مردمی را از مسئولان مطالبه کنند و در این راستا نقش ایفا نمایند، مسئولان دلسوز نیز به یاری مردم می شتابند.

وی گفت : خبرنگاران امروزه که جنگ رسانه ای در دنیا شکل گرفته است با هوشیاری خود و مطالب درست مردم را آگاه می سازند.
حسینی پور در ادامه با بیان اینکه در هفته گذشته مقام معظم رهبری دیداری با کارگزاران حج داشتند و تاکید فراوان بر حفظ امنیت حجاج ایرانی نمودند افزود :علاوه بر حفظ امنیت جانی حفظ عزت و ارامش حجاج تامین شود .

اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ ی

خبرنگاران، لحظات را ماندگار می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار