سخنگوی سابق ستاد انتخاباتی ترامپ: دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ادعایی از سوی تیم بازنده است

سخنگوی سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را طرحی بر اساس ادعای دموکرات‌ها دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «کاترینا پیرسون»، سخنگوی سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا را طرحی بر اساس ادعای «تیم بازنده» (دموکرات ها) دانست.

پیرسون در مصاحبه با فاکس نیوز دلیل اینکه چرا ترامپ دخالت روسیه در انتخابات را «داستان ساختگی» عنوان کرده،  توضیح داد.

او گفت: این یک داستان ساختگی است. نگاه کنید ریشه‌های این داستان از کجا آمده است. من درباره تیم بازنده، کمیته ملی دموکرات ها، «دبی واسرمن شولتز» و بقیه آن‌هایی که در انتخابات شکست خوردند، صحبت می‌کنم.

سخنگوی سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با رد ادعای کمیته ملی دموکرات‌های آمریکا مبنی بر هک شدن سروِر‌های این مرکز و افشای ایمیل‌های آن‌ها اظهار داشت: هیچ مدرکی مبنی بر این ادعا وجود ندارد. این داستانی از سوی تیم شکست خورده است.

پیرسون در حالی چنین اظهارنظری کرد که چندی پیش گزارش‌ها از پیشرفت تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا خبر دادند. اظهارات وی در تناقض کامل با «راجر استون» مشاور سابق دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی ۲۰۱۶ بود که شش ماه پیش در مصاحبه با واشنگتن پست اعلام کرد با هکری که سال گذشته اطلاعات کمیته ملی حزب دموکرات را افشا کرد مکالمه خصوصی داشته است.


انتهای پیام/

 

اظهارات سخنگوی سابق ستاد انتخاباتی ترامپ درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار