از پیشکسوتان عرصه عکاسی شهربابک تجلیل شد

به مناسبت روز عکاسی با حضور جمعی از مسئولین و عکاسان طی همایشی از چهار پیشکسوت عکاسی و دو خانواده عکاس فقید شهرستان شهربابک تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علی اصغر فروتنی رئیس انجمن عکاسان شهربابک گفت : این مراسم به همت انجمن عکاسان شهربابک در راستای ارج نهادن  به پیشکسوتان به خصوص پیشکسوتان عکاسی شهرستان برگزار شده است.
وی افزود : در این مراسم از آقایان سیروس عطایی ، داریوش عطایی ، محمد اسدی ، علی برزگری و خانواده دو عکاس فقید عزیزالله شفاهی و صولت قایینی که سالیان زیادی در عرصه عکاسی فعالیت داشته اند و خدمات قابل ستایشی در زمینه عکاسی در شهرستان انجام داده اند تجلیل شد.
فروتنی اظهار کرد : انجمن عکاسان شهربابک با ۲۵۰ عضو در سه سال گذشته یکی از بزرگ ترین انجمن های عکاسی کشور می باشد که توانسته است در این مدت کوتاه نقش مهمی در معرفی جاذبه های گردشگری ، طبیعی و تفریحی شهربابک به جهانیان ایفا کند.
وی بیان کرد : انجمن عکاسان شهربابک با ثبت عکس های زیبا و انتشار آنها نگذاشته است که شهربابک در شهربابک باقی بماند و همچنین باعث معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری این شهرستان شده است.
انتهای پیام/ی

تجلیل از پیشکسوتان عکاسی شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.