افتتاح فاز اول پروژه راه گرمسار – فیروزکوه

نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : فاز اول پروژه راه گرمسار – فیروزکوه تا پایان سال ۹۶ افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام راهداری گفت : تکمیل پروژه راه گرمسار – فیروزکوه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم و به‌ویژه باغداران گرمساری است.

 

وی با بیان اینکه زمین‌های زراعی و باغ‌های بسیاری از باغداران این شهرستان در منطقه آب سرد فیروزکوه قرار دارد افزود: رفع مشکلات محور مواصلاتی این دو منطقه در دستور کار قرار دارد.

 

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه پروژه مهم راهداری در حوزه گرمسار – فیروزکوه، ایوانکی – آبسرد و جاده "نه حصار" ازجمله پروژه‌های مهمی است که بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را در حوزه راه و ترابری مرتفع می‌کند.

 

وی کمبود اعتبارات و عدم تخصیص به‌موقع آن را علت عدم تکمیل به‌موقع این پروژه‌ها دانست و گفت: فاز اول جاده گرمسار – فیروزکوه که در محدوده شهرستان گرمسار تا روستای محمودآباد است تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کاتب تأکید کرد: پروژه راه ایوانکی – آبسرد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و به‌زودی افتتاح می‌شود.

 

وی با اشاره به لزوم تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تصریح کرد: باغداران برای رسیدن به محل باغ خود باید مسیر طولانی را از جاده‌ها خاکی طی کنند و تکمیل این پروژه می‌تواند به کاهش مصرف سوخت و هزینه‌های اضافی باغداران کمک کند.

 

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : پیگیری برای تخصیص اعتبارات و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی گرمسار در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام / ه


فاز اول پروژه راه گرمسار – فیروزکوه تا پایان سال ۹۶ افتتاح می‌شود


منبع : تسنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار