کاخ سفید: ترامپ و نتانیاهو بر اهدافشان برای مقابله با نفوذ مخرب ایران در منطقه تاکید کردند

کاخ سفید در بیانیه اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدارشان در نیویورک بر مقابله با آنچه «نفوذ مخرب ایران در منطقه» خوانده شده، تاکید کردند.

کاخ سفید: ترامپ و نتانیاهو بر اهدافشان برای مقابله با نفوذ مخرب ایران در منطقه تاکید کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی کاخ سفید درباره دیدار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در نیویورک دیدار کرد تا بر روی موضوع روابط غیرقابل خدشه بین آمریکا و اسرائیل تاکید کند. رئیس جمهور در این دیدار بر تعهد غیرقابل تغییر آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

این بیانیه افزود: هر دو طرف درباره مسائل مختلف گفتگو کردند و بر اهدافشان برای مقابله با «نفوذ مخرب ایران در منطقه» و حل و فصل بحران سوریه منطبق با منافع امنیت اسرائیل و آمریکا تاکید کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف همچنین بر ادامه تلاش‌ها برای رسیدن به «توافق بادوام صلح» بین اسرائیل و فلسطینی‌ها، خوش‌بینی در منطقه برای رسیدن به صلح و گسترش فرصت‌های اقتصادی برای بهبود شرایط رسیدن به صلح تاکید کردند. رئیس جمهور ترامپ به نتانیاهو این اطمینان را داد که با توجه به تلاش‌های نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، این کشور با «رفتار‌های غیرمنصفانه در سازمان ملل ضداسرائیل» مقابله کند.

انتهای پیام/

بیانیه کاخ سفید درباره دیدار ترامپ و نتانیاهو در نیویورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نتانیا هو جانوری پلید است و ترامپ هم جانوری شبیه به نتانیا هو . مکر حضرت خالق برتر از مکر شیاطین صهیونیست و صلیبی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نتانیا هو جانوری پلید است و ترامپ هم جانوری شبیه به نتانیا هو . مکر حضرت خالق برتر از مکر شیاطین صهیونیست و صلیبی است .
آخرین اخبار