بابویی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش ۲۰ درصدی تجهیزات ورزشی مدارس دخترانه در برنامه ششم توسعه

مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از افزایش ۲۰ درصدی تجهیزات ورزشی مدارس دخترانه در برنامه ششم توسعه خبر داد.

افزایش‌ 20 درصدی‌ تجهیزات ورزشی مدارس در برنامه ششم توسعهحسین بابویی‌ مدیرکل‌ دفتر تربیت‌ بدنی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد‌ توجه به ورزش‌ دختران‌ در مدارس، اظهار کرد: تمام برنامه‌های ورزشی‌ در نظر گرفته شده در آموزش و پرورش برای هر 2 جنسیت‌ دختر و پسر به طور یکسان‌ ارائه می‌شود اما در برنامه ششم توسعه‌ برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزش دختران در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه‌ 20 درصد‌ تجهیزات ورزش برای دختران‌ طی برنامه ششم توسعه‌ افزایش‌ می‌یابد، گفت: این کار برای رفع خلأ‌های موجود‌ در روند تربیت‌ بدنی و ورزش دختران‌ در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل‌ دفتر تربیت‌ بدنی وزارت آموزش و پرورش، افزود: دختران سرمایه‌های کشور هستند و نقش‌ بزرگی در تربیت‌ نسل آینده به عنوان‌ مادران فردا دارند، بنابراین‌ باید در حوزه تربیت‌ بدنی‌ به این گروه‌ توجه ویژه‌ای شود.

در نظر گرفتن درس تربیت بدنی‌ برای  پایه‌های‌ سوم و چهارم‌ 

بابویی‌ تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‌ها طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش برای دوره‌ متوسطه‌ دوم‌ و پایه‌های‌ سوم و چهارم‌ درس تربیت بدنی‌ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل‌ دفتر تربیت‌ بدنی وزارت آموزش و پرورش، یادآور شد: به طور کلی باید در حوزه تربیت بدنی به اجرای صحیح برنامه‌ها توجه ویژه‌ای شود‌ و علاوه بر آن طرح‌هایی همچون حیاط‌ پویا، مدرسه قهرمان‌ برای کلیه‌ دانش‌آموزان کشور‌ به منظور ارتقای‌ سطح تربیت‌ بدنی‌ در نظر گرفته شده است‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
بهترین ورزش برا دخترا همون در مدارس به ورزش کردن بپردازند
آخرین اخبار