اندیمشک پذیرای زائران اربعین حسینی

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک از ورود ۸ زائر اربعین حسینی از کشور انگلستان در یادمان شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمن پاپی، مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: پست نیروهای فوریت‌های پزشکی اندیمشک برای خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) در یادمان شهدای گمنام اندیمشک در حال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین است.

وی افزود: ۲ اتوبوس از زائرین روسیه که قصد عزیمت به کشور عراق داشتند در اندیمشک مورد استقبال خادمین اباعبدالله حسین (ع) قرار گرفتند و زائرین شیعه و سنی از کشور پاکستان در قالب یک کاروان برای شرکت در تجمع بزرگ اربعین حسینی (ع)  وارد اندیمشک شدند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک از استقبال ۳ هزار و 500 نفر از زائرین حسینی از کشورهای مختلف جهان خبر داد و تصریح کرد: ۸ زائر از کشور انگلستان نیز که قصد عزیمت به کشور عراق برای مشارکت در اربعین حسینی (ع) را داشت در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند.

وی گفت: ۲۲ اتوبوس زائر اربعین حسینی (ع) از کشور آذربایجان در یادمان شهدای گمنام اندیمشک مورد استقبال و پذیرایی شهروندان اندیمشک قرار گرفته و با توجه به حجم بالای تردد زوار اربعین حسینی (ع) برای خدمت هر چه بیشتر از ۲ مترجم زبان انگلیسی و اردو برای برقراری ارتباط کلامی و راهنمایی به زوار اربعین حسینی (ع) در یادمان شهدای گمنام اندیمشک استفاده می‌شود.

شهرستان اندیمشک تنها راه دسترسی به مرز شلمچه برای خروج زائرین از کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

 انتهای پیام/م

اندیمشک میزبان زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.