نجات 3 گردشگر مفقود شده در کلوت های شهداد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از نجات سه گردشگر كه در كلوت های شهداد مفقود شده بودند توسط ماموران انتظامی بخش شهداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،   سرهنگ کشاورز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : شب گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مركز فوريت های پليسی 110 و اعلام آنكه در هنگام گردش و ديدن كلوت های شهداد به دليل تاريكی هوا از مسير اصلی خود خارج شده اند و راه را گم كرده اند،سریعاً عملیات امداد و نجات در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه امير آباد اين بخش قرار گرفت.
وی افزود: در همين راستا مأموران انتظامی با توجه به اشرافيت جغرافيايی بر منطقه با حضور در دل کویر موفق شدند يك دستگاه خودرو سواری پرادو به همراه 3 سرنشين آن را كه منتظر امداد بودند نجات دهند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خطاب به شهروندان و گردشگران گفت: با توجه به صعب العبور بودن مناطق کویری و امكان گم كردن مسير گردشگران حد المقدور در ساعات روشنايی اقدام به گردش و ديدن از كلوت ها كنند و پيشنهاد ميشود حتما تجهيزات مناسبی همچون قطب نما به همراه داشته باشند تا در چنين موارد با استفاده از آن مسير خود را پيدا كنند.

انتهای پیام/ی

نجات سه گردشگر در کویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.