فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اصفهان:

نمایش «شناسنامه یک ملت» به روی صحنه می‌رود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان از برگزاری نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» به مناسبت هفته بسیج در دهکده مقاومت سپاهان‌شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین کفعمی  اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج و به منظور تبیین نقش مردم در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، نمایش ترکیبی «شناسنامه یک ملت» با رویکرد نمایش نقش مردم در پیشرفت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته اجرا خواهد شد.

وی افزود: این نمایش از 4 لغایت 9 آذر ماه در سالن سرپوشیده دهکده مقاومت سپاهان شهر و در 5 سانس ویژه بسیجیان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) اصفهان گفت: این نمایش به صورت ترکیبی از نور، صوت، صحنه های واقعی و نمایش سایه به مدت حدود یک ساعت اجرا می‌شود و در آن صحنه‌هایی از مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نظیر انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی، دفاع مقدس، جهاد علمی، شهدای مدافع حرم و نقش بسیج مردمی در هر یک از برهه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بلیط‌های این نمایش در پایگاه‌ها، حوزه‌های بسیج و فرهنگ‌سراهای شهر بهارستان، پایگاه‌های بسیج سپاهان‌شهر، نمایشگاه دستاوردهای بسیج در حسینیه شهدای بسیج ناحیه امام صادق(ع) توزیع خواهد شد.

کفعمی عنوان داشت: اجرای ای برنامه در 5 سانس در طول روز خواهد بود که دو سانس صبح و سه  سانس عصر و شب به صورت خانوادگی و آزاد خواهد بود.

 علاقه‌مندان جهت هماهنگی و رزرو بلیط می‌توانند با شماره 09373928316 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای نمایش شناسنامه یک ملت در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار