در هفت سال اخیر؛

اعزام صد هزار دانش آموز کرمانی به مناطق جنوب کشور

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: در هفت سال اخیر حدود 100هزار دانش آموز کرمان به مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سرهنگ مجید سعادت گفت:تا کنون 88کاروان از این دانش آموزان اعزام شده اند و امسال نیز قرار است 10هزار دانش آموز کرمانی به این مناطق اعزام شودند.

وی افزود:امسال در اولین مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی 400نفزاز پسران مقطع متوسطه با 8دستگاه 5 دستگاه اتوبوس به راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به راهیان نور کار مشترکی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش است افزود: سهمیه امسال دانش آموزان کرمانی 10هزار نفراست که اکنون نیزمرحله دوم آن با اعزام 350دانش آموز دختر در قالب 8دستگاه اتوبوس انجام شده و مابقی نیز طی ماههای آینده انجام خواهد شد .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود:، آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب، احیای روحیه ایثارگری و سعادت طلبی در بین دانش آموزان و تغییر رفتار دانش آموزان را از جمله اهداف اعزام دانش آموزان به این مناطق عنوان کرد.

سعادت تصریح کرد: در این اردوی 5روزه دانش آموزان از یادمان شهدا در جنوب، طلایه، هویزه و معراج شهدا در اهواز بازدید خواهد کرد .

وی از اعزام 350دانش آموز دختر دبیرستانی به اردوی راهیان نور خبرداد.

انتهای پیام/ح

100هزار دانش آموز کرمانی در 7سال اخیر به راهیان نور رفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار