کشف یک شی ناشناس بیگانه عجیب در زمین!+ فیلم

برخی محققان یوفو با استناد به یک عکس مدعی شده اند یک شی ناشناس عجیب مثلثی شکل را در خاک استرالیا یافته اند.

کشف یک شی ناشناس بیگانه  در خاک استرالیا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی محققان یوفو و فرازمینی ها با استناد به  یک عکس مدعی شده اند که یک یوفو یا شی پرنده ناشناس را در خاک استرالیا یافته اند. این ویدئو نخستین بار توسط یک جوان کنجکاو روی یوتیوب قرار گرفت. وی هنگامی که با نرم افزار گوگل ارث مشغول تماشای مجازی نقاط مختلفی از زمین بود ناگهان این شی پرنده عجیب مثلثی شکل را در منطقه ای در محدوده پارک ملی طبیعی حفاظت شده استرالیا پیدا کرد.

 انتشار این ویدئو با نظریه پردازی های متفاوتی همراه بود. برخی نظریه پردازان  آن را یک سفینه متعلق به موجودات فضایی دانستند که در آن منطقه از زمین سقوط کرده است.

 گفتنی است؛ این عکس عجیب در حالی منتشر می شود که چند روز پیش نیز  "پائول هلیر"، وزیر دفاع اسبق کانادا در  یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه مدعی شد که فرازمینی ها تاکنون چندین بار از زمین بازدید کرده اند. وی همچنین مدعی شد، موجودات فضایی در خصوص احتمال نابودی زمین بدست انسان به زمینی ها  هشدار دادند و توصیه های خیرخواهانه ای نیز پیشنهاد کردند.

 

 انتهای پیام/

کشف تصادفی یک شی پرنده عجیب مثلثی شکل در استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۶
این شی چه میتونه باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۸:۳۷ ۰۲ دی ۱۳۹۶
این بابا خودش هم چهره اش کمی فرازمینی به نظر می رسه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
هنوز دانشمندان اسلامی تعبیر درستی از جن ندارند بنظر میرسه اون ها همون فرازمینی ها باشند جن ها دو دسته هستند یک دسته خیر خواه انسان ها هستند و یک دسته با انسان ها جنگ دارند اون ها رو انسان های خاصی می بینند انرژی و توانایی خاصی دارند محدود به زمان نیستند شبیه فرازمینی ها اون چیزی که ادوارد اسنودن و دانشمندان ناسا و اسناد اف بی آی از فضایی ها منتشر کردن جن و فرازمینی ها رو ميشه یکی دونست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
سلام.در قران اغازخلقت از جن وانسان نام میبرد تا حالا شده جن ببینید ویا اینکه بدانید کجا زندگی میکنند.وما خلقت الجن والنس الا لیعبدون .محیط زمین فقط خطاب به انسانها است نه جن.نکنه انها هستند که به زمین رفت و امد دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
خوب که چی چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
دروغ میگه
پسره میخواد معروف بشه اللکی داستان سازی کرده