مدیر مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه امیرکبیر گفت: بنا داریم بعد از رفع مشکل فضای فیزیکی، تعداد شرکت‌های دانش بنیان را افزایش دهیم.

افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیربه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمیدرضا زرندی مدیر مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: در حال حاضر مرکز فناوری و نوآوری مجموعه خوبی محسوب می شود و تاکنون به خوبی پیشرفت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم این مرکز با تلاش همکاران به پیشرفت هایی خوبی برسد، اظهار کرد: در این راستا برنامه بلند مدتی داریم.

زرندی با بیان اینکه برای راه اندازی برج دوم دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه هایی در نظر داریم، گفت: 2 سایت خارج از تهران داریم که در صدد هستیم آنها را به پارک علم و فناوری تبدیل فناوری کنیم. شهریار و بندر عباس جزو این 2 سایت هستند.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت شرکت های بزرگ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 مدیر مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: بنا داریم فضای فیزیکی را در این مرکز نوآوری بهبود بخشیم و بعد از آن تعداد شرکت های دانش بنیان را افزایش دهیم؛ این شرکت ها شامل شرکت های پیش رشد، رشد و شرکت های دانش بنیان هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه با مرکز رشد همکاری می کند و باید بتوانیم صنعت را به این مجموعه بیاوریم ، عنوان کرد: باید بتوانیم شرکت های بزرگ را که در این مرکز فناوری و نوآوری مستقر داشته باشیم و از تجربیات آنها بهره ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.