برگزاری همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» در تهران + تصاویر

همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» با حضور رایزن فرهنگی سفارت کبری جمهوری اسلامی افغانستان در تهران برگزار شد.

برگزاری همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» در تهران + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» به همت مجمع فدا در دانشگاه تهران و با حضور شفیق شرق، رایزن فرهنگی سفارت کبری جمهوری اسلامی افغانستان در تهران و سخنرانی دکتر سید احمد رضا سلامتی، مدرس مهارت های زندگی دانشگاه تهران، عضو سازمان نظام روانشناختی و مشاوره رها، معاون توانبخشی سازمان دفاع از قربانیان و تعدادی از فرهنگیان و فرهیختگان و دانشجویان افغانستانی در روز چهارشنبه 22 قوس/ آذر برگزار شد.

این مراسم در آغاز با بخش هایی شامل تلاوتی از آیات قرآن مجید، نواختن سرود ملی دو کشور ایران و افغانستان، شعرخوانی، دیالوگ و سخنرانی انگیزشی همراه بود و با موسیقی سنتی به پایان رسید.

شفیق شرق رایزن فرهنگی جمهوری افغانستان در تهران در این مراسم اظهار کرد: پرداختن به موضوع ازدواج در همه کشور ها به خصوص در افغانستان و ایران امری بسیار مهم است زیرا جوانان همواره با مشکلات ناشی از ازدواج ناسالم رو به رو هستند و برگزاری چنین مراسم هایی باعث کاهش خشونت در جوامع و سالم تر شدن فضای خانواده نسبت به قبل و جلوگیری از طلاق و ناهنجاری هایی که در خانواده است می شود.

دکتر سید احمد رضا سلامتی، مدرس مهارت های زندگی خاطر نشان کردند: در کنار رویکرد سنتی مان نسبت به ازدواج باید شخصیت افراد را هم بررسی کنیم تا موفقیتمان را در ازدواج افزایش بدهیم و یکی از کار هایی که می توانیم انجام بدهیم این است که آگاهانه انتخاب کنیم. رفتار، اندیشه و احساسات شخصی افراد همیشه در حال تغییر و تحول است و ما نمی توانیم این احساس و رفتار و اندیشه ها  را تضمین کنیم فقط می توانیم آگاهانه انتخاب کنیم و یکی دیگر از قاعده ها، آموزش است؛ همه ما نیاز داریم که آموزش ببینیم.

 برگزاری همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» در تهران + تصاویر

برگزاری همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» در تهران + تصاویر

برگزاری همایش «ضرورت های ازدواج آگاهانه و عاشقانه» در تهران + تصاویر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: همایش ، تهران ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار