مسجد جامعی:

1000 بلندمرتبه پایتخت روی گسل ساخته شده است

عضو شورای شهر تهران گفت:ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل‌ها ده سال بعد از طرح جامع ابلاغ شد و 1000 ساختمان های بلند مرتبه روی گسل‌ها داریم.

1000 بلندمرتبه پایتخت روی گسل ساخته شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر در سی‌امین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه) برگزار شد، خطاب به سالاری گفت: بافت ناپایدار و بافت فرسوده از جمله موضوعات مهم محسوب می شود چرا که  2700 نفر در بافت ناپایدار و 1500 نفر در بافت فرسوده ساکن هستند.

وی با بیان اینکه  موضوع بعدی بحث هویت شهری و بافت تاریخی است، ادامه داد: اعمال سیاست های مناسب در ارتباط با صیانت از این میراث طبیعی، باغ‌ها و حفظ بافت تاریخی بسیار مهم است.

مسجد جامعی گفت: اولویتی که باید به آن بپردازیم فعالیت های محلی است و نه پروژه های بزرگ شهری. می‌توانیم به محلات کمک کنیم، پارک‌های محلی بسازیم چرا که این پارک‌های محلی موجب انسجام محله می‌شود.

وی افزود: ترافیک اول مهر نشان دهنده کمبود مدارس در محلات است و باید به نیازهای محلات پاسخ دهیم.

عضو شورای شهر گفت: ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل‌ها ده سال بعد از طرح جامع ابلاغ شد،  اما هنوز این ساخت و سازها انجام می شود و 1000 ساختمان های بلند مرتبه روی گسل‌ها داریم.

انتهای پیام/

سکونت 1500 نفر در بافت فرسوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار