اسدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

سامانه ثبت درخواست معلولان بهزیستی با مشکل فنی مواجه شده است

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: به دلیل میزان مراجعه بالای معلولان برای ثبت در سامانه ثبت درخواست معلولان بهزیستی، این سامانه با مشکل فنی مواجه شده است.

سامانه ثبت درخواست معلولان بهزیستی با مشکل فنی مواجه شده استمحمدرضا اسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: به دلیل میزان مراجعه بالای معلولان برای ثبت در سامانه ثبت درخواست معلولان بهزیستی، این سامانه در حال حاضر با مشکل فنی مواجه شده است.

وی تاکید کرد: این مشکل به دلیل قدیمی بودن سایت سازمان بهزیستی است و به زودی توسط کارشناسان فنی بهزیستی استان تهران برطرف خواهد شد و ثبت درخواست ها از سر گرفته می شود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد:تاکنون درخواست های بسیاری در سامانه ثبت درخواست معلولان به ثبت رسیده است که در اسرع وقت به آنها رسیدگی و در صورت تایید درخواست ها موارد مورد نیاز تامین می شود.

اسدی ادامه داد: سامانه ثبت درخواست معلولان برای نخستین بار توسط بهزیستی استان تهران راه اندازی شده است و با فعالیت آن، ثبت درخواست معلولان بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه سامانه ثبت درخواست معلولان سازمان بهزیستی در روز جهانی معلولان کار خود را شروع کرد، ادامه داد:دریافت و ارائه خدمات برای افراد معلول با فعالیت این سامانه آسان تر و سریع تر پیش می رود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: مشابه مشکل فنی که در حال حاضر برای سامانه ثبت درخواست معلولان ایجاد شده است، چندی پیش برای سامانه فرزندخواندگی که آن هم ابتکار بهزیستی استان تهران بود رخ داد و مشکل فوق به سرعت مرتفع شد.

اسدی تصریح کرد: در حال حاضر بهزیستی استان تهران پیگیر رفع مشکل فنی سامانه ثبت درخواست معلولان است و طی روزهای آینده مشکل فعلی مرتفع می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار