متهمي كه به جاي زندان روانه بيمارستان اعصاب و روان شد

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: مردي كه در فضاي مجازي، اقدام به ارسال پيام‌هاي توهين آميز و سپس تهديد افراد مي نمود توسط پليس فتا استان كرمان دستگير شد.

متهمي كه به جاي زندان روانه بيمارستان اعصاب و روان شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ستاد امين يادگار نژاد در اين خصوص تصريح كرد: در پي شكايت دو خواهر مبني بر اينكه مدتي است كه شخصي در در فضاي مجازي با ارسال پيام‌هاي توهين آميز، اقدام به ايجاد مزاحمت و در نهايت تهديد برايمان نموده است كه پرونده با موضوع مزاحمت در فضاي مجازي در دستور کار اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان کرمان اظهار كرد: با انجام تحقيقات علمي، پليسي و با بررسي‌هاي به عمل آمده توسط کارشناسان اين پليس مشخص گرديد فردي كه اقدام به ايجاد مزاحمت براي شاكيان را نموده بود از اقوام آنها بوده است.

وي افزود : متهم پس از دستگيري به اين پليس دلالت كه در ابتدا منكر هر گونه بزه ارتكابي بوده اما با وجود ادله كافي در بازجويي‌هاي خود اعتراف و مشخص گرديد كه وي دچار بيماري روحي و رواني بوده و سابقه بستري در بيمارستان اعصاب و روان را هم داشته است.

سرهنگ يادگارنژاد در اين خصوص گفت: پس از تكميل پرونده، حسب دستور مقامات قضايي استان با توجه به اينكه متهم بيمار بوده به بيمارستان اعصاب و روان اعزام گرديد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطي در فضاي مجازي توسط پليس فتا پيگيري خواهد شد پس ميطلبد كه افراد نسبت به رفتارهاي خود در فضاي مجازي دقت بيشتري داشته و از انجام هر گونه جرمي خودداري نمايند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کرمان در پايان تاکید کرد: اما اگر افراد بخواهند با انگيزهايي مثل تفريح و سرگرمي، تسويه حساب شخصي، انتقام جويي و اخاذي عمل كنند علاوه بر اينكه مشكل حل نمي‌شود احتمال به وجود آمدن مشكلاتي بدتر نيز وجود دارد.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

دستگیری متهم روانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار