اداره کل ورزش و جوانان لرستان؛

دورهمی پیشکسوتان ورزش لرستان به مناسبت درگذشت جهان پهلوان تختی

در ۱۷ مردادسالروز درگذشت جهان پهلوان تختی جمعی از پیشکسوتان ورزش لرستان با هدف گرامیداشت یادوخاطره این پهلوان یک دورهمی با مسئولان ورزش استان برگزارکردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در این مراسم که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل برگزارشد، مداحی و خاطره گویی جمعی از پیشکسوتان ورزش با محوریت پهلوان تختی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز جهان پهلوان تختی را یک الگو برای جامعه ورزش دانست و گفت: تختی در ورزش اسطوره‌ای است که تکرار نخواهد شد.

علی یاور عزیزپور پیشکسوتان را سرمایه‌های اصلی جامعه ورزش دانست و تاکید کرد که تجربیات این قشر ارزشمند بایستی به جوانان ورزشکار مشاوره شود.

علی یاور عزیزپور درادامه احیا اخلاق در ورزش را یکی از دستاورد‌های مهم فرهنگی در حوزه ورزش لرستان عنوان کرد و گفت:برگزاری ۴۳ مجمع انتخاباتی ورزشی بدون کوچکترین بداخلاقی، تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش در قالب اتاق فکر و فعال کردن کمیته فرهنگی هیات‌های ورزشی را نمونه ایی مستند از این دستاورد فرهنگی است.

وی درپایان از تشکیل گفتمان‌های اخلاق در ورزش در استان خبرداد و گفت: به زودی این گفتمان با حضور پیشکسوتان ورزش لرستان برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/د

دورهمی پیشکسوتان ورزش لرستان در سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.