حجت الاسلام فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

20 هزار دانشجو وام عتبات دریافت کردند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از پرداخت وام هجدهمین دوره عتبات به دانشجویان خبر داد.

20 هزار دانشجو وام عتبات دریافت کرده اندحجت الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌ و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر در دوره هجدهم عتبات دانشگاهیان 20هزار دانشجو توانسته‌اند وام عتبات را دریافت کنند.

وی ادامه داد: پرداخت این وام به دانشجویان آغاز شده است و به دانشجویانی که قصد سفر هواییدارند یک و نیم میلیون تومان و کسانی که قصد سفر زمینی دارند یک میلیون تومان  پرداخت می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: دانشجویان وزارت علوم نیز می‌توانند وام عتبات را از صندوق رفاه دریافت کنند.

ثبت تقاضای وام دانشجویان وزارت علوم تا پایان بهمن ماه 

فقیهی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات بانک باید با داشتن یک ضامن معتبر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین دانشجویان وزارت علوم تا پایان بهمن ماه می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای وام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان اقدام و مدارک لازم را به دفتر صندوق در دانشگاه خود تحویل دهند.

وی یادآورشد: دانشگاهیان متقاضی دریافت وام بانک بعد از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک برای دریافت وام به شعب بانک معرفی می‌شوند و نیازی به دریافت معرفی نامه از سایت نخواهند داشت، اما دانشجویان وزارت علوم با مراجعه به سامانه جامع عتبات در سایت لبیک می‌توانند معرفی نامه برای صندوق رفاه دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.