سرهنگ عزیزی خبر داد

انهدام باند سارقان خودرو و منازل در محدوده بیسیم

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم، با اشاره به انهدام یک باند سرقت خودرو و منزل در محدوده بیسیم، گفت: این متهمان هنگام ورود غیر قانونی به یک خانه شناسایی و بازداشت شدند.

انهدام باند سارقان خودرو و منازل در محدوده بیسیمبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کیانوش عزیزی رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم اظهار کرد: با توجه به سرقت‌های منازل و لوازم داخلی خودرو در محدوده استحفاظی این کلانتری، بررسی و تحقیقات میدانی از سوی ماموران تجسس کلانتری آغاز و مشخص شد که سرنشینان یک خودرو وانت سفیدرنگ نیمه شب‌ها اقدام به سرقت از خودرو‌ها و منازل شهروندان می‌کند.

وی افزود: تعقیب و مراقبت‌های هدفمند، ادامه داشت تا اینکه در بامداد سومین روز از آذرماه امسال، ماموران یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در خیابان رستگاری مقدم، متوجه شد که سرنشینان یک خودرو وانت سفید رنگ، پس از دقایقی پرسه در خیابان مذکور مقابل یک خانه توقف کرده و یکی از آن‌ها در حال کلنجار رفتن با قفل در خانه است.

سرهنگ عزیزی، عنوان داشت: بلافاصله ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و علی‌رغم تلاش متهمان برای فرار، هر دوی آن‌ها را دستگیر و به همراه خودرویشان به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و طی بازرسی از خودروی آن‌ها چند عدد پیچ گوشتی، انبر دست، سیم مفتول سر کج، کیف زنانه، ضبط صوت، شاه کلید و تعدادی لوازم منزل از قبیل، تلویزیون، ضبط، طلا و جواهرات و وجه نقد کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده با اقرار متهمان، گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در خصوص سرقت‌های دیگر متهمان تحقیقات انجام شود.

انتهای پیام/

انهدام یک باند سرقت خودرو و منزل در محدوده بیسیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار