معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور از برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند خبر داد.

مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند بر طرف شد/ بازگشت مبالغ اضافی به حساب شهروندانسیف‌الله ابوترابی‌ سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه 20 هزار تومان واریزی‌ در هنگام نوبت‌گیری‌ ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند برای نوبت‌دهی نیست، اظهار کرد: این 20 هزار تومان مبلغ ثبت‌نام کارت ملی هوشمند است که به خزانه‌ واریز می‌شود.

همچنین حمید پارسایی معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأیید اینکه هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند گاهی 2 یا چند بار درخواست واریز مبلغ می‌شود، اظهار کرد: کسانی که ثبت نام کارت ملی هوشمند را در سامانه قبلی به اتمام رسانده‌اند، با این مشکل مواجه نشده‌اند.

وی افزود: اما کسانی که در سامانه قبلی ثبت نام کارت ملی هوشمند را به هر دلیلی نیمه کاره گذاشته‌اند، با این مشکل مواجه شده‌اند. لازم به ذکر است مبلغ کسر شده اضافی‌ حداکثر ظرف مدت 72 ساعت‌ به حساب آن‌ها بازمی‌گردد.

پارسایی گفت: مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند از روز دهم اسفند ماه برطرف شده است.

انتهای پیام/

برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فلاح
۱۰:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من ثبت نام کردن در مرحله پرداخت زمان پردازش تموم شد از سایت خارج شد حال هر بار میزنم می نویسه درخواست شما در حال پردازش رد شده با این توصیف که ثبت نشدن اطلاعات و مبلغ از حساب کم شده ،حال نمیشه ثبت نام دوباره کرد چون به پیغام رد شدن درخواست مواجه میشیم اول راه حل و عودت مبلغ چه میشه
Germany
حمید
۰۱:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
دوستان مشکل بنده حل شد و امروز تونستم نوبت بگیرم و خبری از پیغام خطا در تاریخچه پرداخت دیگه نیست
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسایی که سال 96 پرداخت رو انجام دادن، الان توی سامانه خطا در تاریخچه پرداخت رو میده و امکان گرفتن نوبت نیست. از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۲۲:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت همچنان ادامه داره ، بدتر از همه که میگن حل شده !!!
یه بنده خدایی کارت ملی اش رو لازم داشته باشه چه کنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا این مشکل خطا در تاریچه پرداخت رو پیگیری کنید . اصلا کسی جواب درست نمیده . رفتیم ثبت احوال گفتیم پولمونو پس بدید گفتن ۲ دو هفته دیگه برو سایت درسته ثبت نام تون رو تکمیل کنید اما همچنان همان مشکل و هیچ راه و شماره ای واسه پیگیری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای بنده که فعلا تفاوتی نکرده و هنوز پیغام خطا در تاریخچه پرداخت میده
Iraq
مهدي
۱۰:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
آيا براي كسي مشكل خطا در تاريخچه پرداخت حل شده چون زنگ زدم مي گن براي يه عده حل شده آيا واقعيت داره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۴:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
بنده با پشتیبانی ثبت احوال تماس گرفتم گفتن از هفته اول اردیبهشت 97 این مشکل رفع میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام
من سال 96 پرداخت وجه انجام دادم نوبت نگرفتم الان برای من پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» رو نمایش میده و اصلا نمیشه وارد شد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد عالی
۱۰:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام، لطفا مشکل رو پیگیری کنید هنوز مشکل ما که سال 96 پرداخت کردیم و به هر علتی فرصت ادامه نیافتیم برطرف نشده است و پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» را می دهد. یعنی یه انتقال اطلاعات از سیستم قدیم به جدید رو نمیتونن انجام بدن؟؟؟؟؟
Iraq
مهدي
۲۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
باسلام خواهشاً از باشگاه خبرنگاران جوان پيگيري شود كه چرا سايت كارت ملي دو ماه بعد از عوض شدن سايت درست نمي شود مشكل خطا در تاريخچه پرداخت رو مي زنه با پشتيباني تماس بگيريد لطفا پيگيري كنيد كسي جواب تلفن رو نمي ده خواهشاً از همكارنتان تقاضا دارم اين مشكل را با سخنگوي ثبت احوال در ميان بزاريد كه يه پاسخ درستي به ما بدهد با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
من اواخر بهمن 96 ثبت نام کردم، در اسفند ماه سایت باز نمیشد، الان (فروردین) برای نوبت گیری به سایت مراجعه می کنم با دادن مشخصاتم پیغام زیر رو میده، هیچ شماره یا ایمیل پشتیبانی در سایت وجود نداره! باید چیکار کنم ؟ لطفا شما پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
دوستان که در سایت جدید ثبت نام کردند و پول ازشون کسر شده و پرداخت ناموفق شده الان برند تو سایت براشون زده موفق . و می توانند نوبت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خب من که از قبل ثبت نام کردم و باید برم برای مراجعه حضوری اصلا وارد نمیشه وخطا در تاریخچه پرداخت میده و میگه باقسمت پشتیبانی تماس بگیریم.
کجا هس کسی نمیدونه.
Iran (Islamic Republic of)
شیدائی
۰۰:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه
۱۲۳۴