کمالی در "نشست فصلی خانه احزاب":

اتفاقات اخیر کشور ربطی به جریان‌های اصولگرا و اصلاح طلب ندارد/ احزاب باید اعتراض‌های مردم را به مسئولان منتقل کنند

رئیس خانه احزاب گفت: اتفاقات اخیر کشور ربطی به جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارد و مردم به دنبال بیان مشکلات خود هستند.

اتفاقات اخیر کشور ربطی به جریان‌های اصولگرا و اصلاح طلب ندارد/ احزاب باید اعتراض‌های مردم را به مسئولان منتقل کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کمالی رئیس خانه احزاب در "همایش فصلی خانه احزاب" که صبح امروز در سالن پیامبر اکرم(ص) وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و ارتباط نداشتن آن به تشکل‌های سیاسی، اظهار کرد: در اتفاقات و اعتراض‌های خیابانی اخیر شاهد شعاری ضد اصولگرا یا اصلاح طلب نبودیم، در واقع به نظر می‌رسد که این گلایه‌ها دلایل دیگری داشت، لذا وظیفه ما این است که دلایل اعتراض‌ها را مردم منتقل کنیم.

وی با انتقاد از رفتار فومنی گفت: بهتر است لحن مناسب‌تری داشته باشیم، هدف ما از تشکیل جلسات خانه احزاب این است که شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم و باید یاد بگیریم که چگونه با یکدیگر به گفتگو و تعامل بپردازیم.

کمالی تصریح کرد: احزاب امروز معترض اند و به این نتیجه رسیده‌اند که برخورد خوبی با آنها نشده است، اولین دلیل آنها هم بودجه‌ای است که مجلس تعیین کرده است؛ ما بسیار از طریق مجلس و دولت پیگیری کردیم و گفتیم بودجه‌ای اختصاص دهید.

رئیس خانه احزاب بیان کرد: وظیفه ما این است که در کنار یکدیگر صمیمانه و برادرانه بایستیم، با توجه به اتفاقاتی که در کشور می‌افتد باید بیش از همیشه از عقل خود استفاده کنیم چرا که اتفاقات کشور ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا ندارد و در واقع همه به دنبال بیان دردهای خود هستند.

وی ادامه داد: وزارت کشور نیز تلاش‌های خوبی برای احزاب انجام داده است، امیدواریم این اقدامات در جهت خدمت به مردم باشد و بتوانیم شرایط زندگی بهتر آنها را فراهم کرده و رابطه خوبی میان آنها و حاکمیت ایجاد کنیم.

کمالی تأکید کرد:‌ ما اصل نظام و انقلاب را پذیرفته‌ایم و می‌خواهیم پایدار باقی بماند، لذا اگر می‌گوییم خواهان اصلاح هستیم در واقع برای حل اشکالات در راستای بقای نظام و انقلاب است، اکنون گفتمان ملی و اجتماعی را آغاز کرده‌ایم و در ابتدای کار قرار داریم، البته باید بیاموزیم که چگونه درباره مسائل مختلف با یکدیگر به تعامل بپردازیم.

رئیس خانه احزاب در پایان خاطرنشان کرد: باید بدانیم که یک سیاستمدار موفق کسی است که مخالفان خود را به گفتگو اظهارنظر دعوت می‌کند نه سکوت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار