فیلمی از ناگفته‌های دختر فراری امیر دبی از آنچه بر او گذشت!

دختر فراری امیر دبی با انتشار ویدئویی از خود درباره آنچه تاکنون بر او گذشته است توضیحاتی ارائه داد.

فیلمی از ناگفته‌های دختر فراری امیر دبی از آنچه بر او گذشت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دختر امیر دبی با انتشار ویدئویی از خود درباره گذشته و وضعیتی که در حال حاضر دارد، اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار داد.

او که خود را لطیفه دختر شیخ محمد بن آل راشد آل مکتوم حاکم دبی معرفی می کند، مدعی است که در 16 سالگی به خاطر نداشتن آزادی دلخواه در زندگی، اقدام به فرار کرده است؛ فراری که پایان خوشی برایش نداشت.

وی که اکنون 33 ساله است از روزهایی می گوید که در پی فرار ناموفقش، به شکل مخفیانه زندانی شد و سه سال را پشت میله‌های آهنی در حبس بود. در این مدت پزشکان اماراتی با تزریق مواد مخدر تلاش می‌کردند صدای او را خاموش کنند.

لطیفه همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که تمام آزادی‌ها و امکانات تفریحی که برای گردشگران در کشورش وجود داشت، برای او ممنوع بود به این شکل که حتی حق رانندگی را نیز نداشت.

طبق گفته‌های این دختر فراری، او از سال 2000  ممنوع الخروج شد سپس در قایقی در هند پنهان شد و با کمک جاسوسی فرانسوی توانست از این شرایط نیز رهایی یابد. اکنون لطیفه با یک وکیل در ارتباط است و در تلاش برای گرفتن پناهندگی سیاسی در آمریکاست.

گفتنی است؛ روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز درباره دختر فراری حاکم دبی نوشته است که او هنوز در امان نیست و خطرهایی وی را تهدید می کند. بد نیست بدانید که لطیفه یکی از از 30 فرزند شیخ محمد بن آل راشد آل مکتوم است و پدرش 6 همسر دارد. در ادامه قسمت هایی از اظهارت این دختر را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

 اظهارات دختر فراری امیر دبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
عجب