ساعی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصویب لوایح تامین امنیت زنان و حمایت از کودکان اولویت ما در سال جدید است

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: تصویب لوایح تامین امنیت زنان و حمایت از کودکان اولویت این کمیسیون در سال جدید است.

اتونشر عید///تصویب لوایح تامین امنیت زنان و حمایت از کودکان اولویت ما در سال جدید استزهرا ساعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات مهم این کمیسیون در سال ۹۷، گفت: لایحه تامین امنیت زنان و لایحه حمایت از کودکان برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم تا هرچه سریعتر به صحن علنی ارائه شود.

ساعی افزود: لایحه تامین امنیت زنان اکنون در قوه قضائیه در حال بررسی است و کمیسیون اجتماعی به همراه فراکسیون زنان برای تصویب قانون قوی برای زنان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: همچنین در بحث امنیت کودکان می‌خواهیم یک قانون شفاف و قاطعی در سال ۹۷ برای برخورد با آزاردهندگان کودکان و حفظ امنیت آنها تصویب شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: بحث آموزش به خانواده‌ها، کودکان و همچنین تقویت دفترهای مشاوره‌ و اورژانس‌های اجتماعی در کشور برای پیشگیری و همچنین نحوه برخورد با آزاردهندگان کودکان باید به صورت جدی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: ما از NGOها هم می‌خواهیم تا در بحث آموزش خانواده‌ها به ما کمک کنند، البته در بُعد نظارتی باید با کمک رسانه‌ها حساسیت‌زایی را افزایش دهیم تا مردم هم در این موضوع به کمک بیایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
خدا کنه زودتر اجرایی بشه
آخرین اخبار