سیف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایستگاه های استقرار کمپی برای مسافرین نوروزی در پایتخت/ برپایی تورهای تهرانگردی در تمام طول سال

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از احداث ایستگاه های کمپی برای مسافرین و برگزاری تورهای تهرانگردی خبر داد.

ایستگاه های استقرار کمپی برای مسافرین/ برپایی تورهای تهرانگردی در تمام طول سالمهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از احداث ایستگاه های کمپی برای مسافران خبر داد و گفت: برای اسکان موقت مسافران در 4 نقطه از شهر و 4 بوستان در سطح شهر از جمله سرخه حصار، چیتگر، افرا و آزادگان ایستگاه های استقرار کمپی که در آن چادرهایی برای مسافران برپا می شود لحاظ شده است.

وی افزود: در 12 نقطه از مبادی شهر برای استقبال از مسافران اقداماتی صورت گرفته است همچنین در 97 نقطه در شهر تهران از جمله بوستان ها و میادین اصلی شهر تهران غرفه های اطلاع رسانی احداث شده است که در این غرفه ها اطلاعات گردشگری شهر تهران و نقشه اماکن گردشگری شهر در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

سیف از برگزاری تورهای گردشگری خبر داد و گفت: 12 تور نیم روزی و 5 تور یک روزه برگزار شده است که مردم می توانند از طرق شماره گیری 137 و یا از طریق ورود به سایت ستاد گردشگری به ثبت نام در این تورها اقدام کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به استقبال مردم گفت: مهم ترین خواسته مردم برگزاری این تورها در تمام طول سال بود در تلاش هستیم تا پس از تعطیلات نوروزی تهران گردی را تقویت کنیم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا فراهم آوردن مقدمات تورهای تهران گردی شبانه برای طرح افطار تا سحر ایام ماه مبارک رمضان در دستور کار است.

سیف با اشاره به غرقه های اطلاع رسانی مستقر شده در سطح شهر برای ایام نوروز گفت: در بازدید از این تورها از مردم نظرسنجی کردیم که خوشبختانه از عملکرد افراد در این غرفه ها راضی بودند همچنین در بعضی از غرفه ها افرادی که مسلط به زبان انگلیسی هستند مستقر شدند.

انتهای پیام/

نحوه اطلاع از فعالیت تورهای تهرانگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار