معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد؛

ارائه خدمات ویژه درمانی به بیماران سکته قلبی در نوروز ۹۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام تعطیلات نوروز بیمارستان‌های قائم (عج) وشریعتی به بیماران سکته قلبی خدمات ویژه ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،دکتر شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که طرح ۲۴۷ یکی از برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت است گفت: ۲۴۷ به معنای درمان ۲۴ ساعته و شبانه روزی بیماری سکته قلبی در ۷ روز هفته است.

وی افزود: طرح ۲۴۷ به منظور درمان سریع و اثرگذار بیماران سکته قلبی از ۲ سال پیش در برخی از مراکز درمانی کشور و مشهد اجرا می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به این که در مشهد ۳ بیمارستان قائم (عج)، امام رضا (ع) و شریعتی طرح ۲۴۷ ویژه بیماران قلبی را اجرا می‌کنند گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۲ بیمارستان قائم (عج) و شریعتی فعال و به بیماران سکته قلبی خدمات ویژه ارائه می‌دهند.

بدیعی با اشاره به این که در این طرح رگ‌های قلب بیمار که در یک ساعت نخست پس از عارضه به مراکز درمانی مراجعه کرده، به سرعت باز می‌شود افزود: در قالب طرح ۲۴۷، پزشک متخصص قلب و عروق در بیمارستان‌های مذکور به طور شبانه روزی حضور دارد.

وی با اشاره به این که ۳۵ درصد مرگ و میر‌ها در کشور ناشی از بیماری‌های قلبی است ادامه داد:اصلاح سبک زندگی یکی از ضرورت‌ها در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلب و عروق است.

انتهای پیام// ز.‌ی
 

خدمات ویژه بیمارستان‌های قائم (عج) وشریعتی مشهد به بیماران قلبی در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.