خرید کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده داخلی است

خرید کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده داخلی است که این تولیدکننده وقتی کالایش حمایت شودچرخه اقتصادی در کشور رونق گرفته و نخستین سود آن به کارگرانی می‌رسد که در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص نام‌گذاری سال حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: همه‌ساله رهبری معظم انقلاب در نام‌گذاری سال دیدگاه کامل و جامعی به همه جوانب مختلف شعار داشته و آن را به عنوان کلید واژه برای مسؤولان و مردم اعلام می‌کنند.

مرتضی صفاری نطنزی افزود: خرید کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی و تولیدکننده داخلی است که این تولیدکننده وقتی کالایش حمایت شود، چرخه اقتصادی در کشور رونق گرفته و نخستین سود آن به کارگرانی می‌رسد که در این واحدهای تولیدی مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی قطعاً حمایت از اشتغال جوانانی خواهد بود که به کار در واحدهای تولیدی دعوت به کار می‌شوند و ما از واردات بی‌رویه با رونق تولید داخل بی‌نیاز می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت از کالای ایرانی در کشور به یک گفتمان تبدیل شود، سرمایه کشور به صورت ارز برای واردات کالا خارج نمی‌شود و البته انتظار می‌رود تولیدکننده داخلی کیفیت محصولات خود را دوچندان کرده که خیال مصرف‌کننده هم راحت باشد.

صفاری نطنزی اذعان داشت: افزایش کیفیت کالای ایرانی قطعاً برند کالای ایرانی را ارزشمند کرده، اقتصاد مقاومتی در کشور عملیاتی شده و کشور از برندهای خارجی نجات پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: شعار سال جدید می‌تواند آثار و تبعات بسیار مفید و سازنده‌ای برای اقتصاد کشور داشته باشد و باید همه ما به آن توجه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

تحقق شعار سال کشور را از برندهای خارجی نجات می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.