مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان:

جابه جایی بیش از ۴۶۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال تعداد ۴۶۲ هزار و ۷۵۴نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: در این بازه زمانی ورود  ۲۰۵ هزار و ۹۴۵ مسافر به شهر اصفهان و خروج ۲۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر از پایانه‌های شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه تا سیزدهم فروردین امسال،  ۲۰ هزار و ۸۱۴  دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای جابه جایی مسافران بکارگیری شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمهیدات ویژه برای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران در دو هتل مجهز سازمان پایانه‌های مسافربری در پایانه های کاوه و صفه اندیشیده شده است،  اضافه کرد: در این بازه زمانی یک‌هزار و ۷۵۸ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند.

محبوبی عنوان کرد: در پایانه‌های کاوه، صفه، جی، زاینده رود برای استراحت رانندگان شرکت‌های مسافربری و به منظور کاهش خطرات و تصادف در جاده ها، استراحتگاه و خوابگاه با امکانات لازم مانند حمام و سالن غذاخوری و ... در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال تعداد ۴۶۲ هزار و ۷۵۴ مسافر از طریق پایانه های مسافربری جابه جا شدند، تاکید کرد: از آغاز سفرهای نوروزی هیچ گونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه های مسافربری شود به وجود نیامد و پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان به طور کامل آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بود تا آنها در کمال امنیت و آرامش سفر خود را انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.