سخنگوی کاخ سفید: رئیس‌جمهور آمریکا نفرتش از برجام را به روشنی بیان کرده است/ترامپ می‌خواهد از دستیابی به توافقی بهتر اطمینان حاصل کند

سارا سندرز در گفتگو با فاکس نیوز با اشاره به اینکه ترامپ بار‌ها نفرتش را از برجام اعلام کرده است، افزود او به دنبال توافقی بهتر است.

رئیس‌جمهور آمریکا نفرتش از برجام را به روشنی بیان کرده است/ترامپ می‌خواهد از دستیابی به توافقی بهتر اطمینان حاصل کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، امروز در با حضور در برنامه «فاکس اند فرندز» (فاکس و دوستان) شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، درباره موضع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در قبال توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5، گفت: رئیس جمهور ترامپ نفرتش از توافق هسته ای ایران را به روشنی هر چه تمام‌تر بیان کرده است. او می خواهد از دستیابی به توافق بهتر اطمینان حاصل کند.

سارا سندرز در بخش دیگری از سخنانش درباره سفر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به آمریکا، گفت: فرانسه قدیمی ترین متحد آمریکاست و رئیس جمهور ترامپ و بانوی اول ملانیا برای میزبانی از وی در کاخ سفید هیجان زده هستند.

سخنگوی کاخ سفید همچنین درباره چشم‌انداز تأیید صلاحیت مایک پمپئو، گزینه ترامپ برای تصدی سمت وزیر خارجه آمریکا، گفت: دموکرات ها باید امنیت و دیپلماسی کشور را بر نفرت خود از ترامپ اولویت دهند و پمپئو را به عنوان وزیر خارجه انتخاب کنند.

سندرز خطاب به رند پال، سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی، نیز گفت: به تصمیم ترامپ مبنی بر پیشنهاد کردن پمپئو به عنوان گزینه وزیر خارجه ایمان داشته باش و متحد این دولت باش. سخنگوی کاخ سفید در ادامه مدعی شد: او (ترامپ) تصمیم درستی را برای کشورمان اتخاذ کرده است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین در رابطه با دیدار آتی میان ترامپ و کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، گفت: محور گفتگوها با کره شمالی خلع سلاح هسته‌ ای (این کشور) خواهد بود. رئیس جمهور ترامپ تا دستیابی به هدف (واشنگتن) به تداوم فشارها بر این کشور ادامه خواهد داد. وی همچنین درباره نقش چین در این باره گفت: چین شریک بسیار خوبی در یاری رسانی به (آمریکا) درخصوص تحت فشار گذاشتن کره شمالی بوده است؛ اما، ما ساده اندیش نیستیم و هنوز راه درازی پیش روی داریم.

انتهای پیام/

گفتگوی سخنگوی کاخ سفید با فاکس نیوز

برچسب ها: برجام ، دونالد ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار