مرودشت میزبان همایش ملی اختلالات یادگیری و مسائل روانشناختی دانش آموزان

همایش ملی اختلالات یادگیری و مسائل روانشناختی دانش آموزان در شهرستان مرودشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان فارس امروز در همایش ملی اختلالات یادگیری و مسائل روانشناختی دانش آموزان در شهرستان مرودشت، اظهار کرد: برگزاری این همایش ملی در شهرستان، نشانه امید است.

وی افزود: برگزاری چنین همایش‌های ملی در شهرستان مرودشت نشان دهنده دغدغه‌های علمی اداره آمورش و پرورش شهرستان مرودشت است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به اینکه نزدیک به ۵ هزار دانش آموز دارای اختلالات یادگیری در استان فارس وجود دارد، ادامه داد: در بین این دانش آموزان استعداد‌های نابی هم وجود دارد که می‌تواند با هدایت صحیح، آن‌ها را جایگاه اصلی خود باز گرداند.

وی از یک هزار اقدام پژوهشی در شهرستان مرودشت تقدیر و تصریح کرد: از اینکه این مبحث در مرودشت یک بحث جدی شده است خرسندیم و باید مرودشت به عنوان شهرستان اقدام پژوه استان فارس و کشور تبدیل شود.

مرتضی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و رئیس این همایش نیز تعداد مقالات فرستاده شده به این همایش ملی را ۲۳۹ مقاله اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۷۳ مقاله پذیرفته شده است که ۸ مقاله ارائه خواهد شد.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ن

همایش ملی اختلالات یادگیری و مسائل روانشناختی دانش آموزان در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار